Monday, June 13, 2011

kongsi lagu with readers :)

salam readers yg tersayang :)

harini tyka nak kongsi lagu dengan korang..
lagu yg slalu wt tyka hari2 nak dengar, smpai salah satu lagu tu tyka letak kt blog nie .
yg korang tengah dgar nie lgu FAV tyka <3<3 ble dgar rase nak menagis jer .
sambil dengar lagu teringat la kt someone . (fikiran melayang ==')

lagu2 nie byk mkne tersiratnyer :) .
okay lagu yang petama :
ALANGKAH INDAHNYA HIDUP INI .
lagu nie raihan nyanyi . ble dgar lagu nie tregt kt someone,
smlm someone nyanyikan utk tyka . smpai menagis tyka ble dgar die nyanyi .
sblm die nyanyi 2 die ade ckap kt tyka " I LOVE YOU " time die nyanyi tuh mcm2 tyka egt,
mase first knal dgn die, and die ade bg key chain . tyka sangkut dekat bag tyka .
sy akn simpan elok2 :( .
kay, tyka bg part yg die nyanyi jelah k .

Alangkah indahnya hidup ini
Andai dapat kutatap wajahmu
Kan pasti mengalir air mataku
Kerna pancaran ketenanganmu

Alangkah indahnya hidup ini
Andai dapat kukucup tanganmu
Moga mengalir keberkatan dalam diriku
Untuk mengikut jejak langkahmu

lagu kedua :
HATIKU MILIKMU by NERA
lagu nie ble dgar sedih jgak kan . tyka suke chorus die .
lagu nie klau x, tyka pn xtaw . tu pun kezen tyka bagi . tyka dgar lagu nie sblm nera nyanyi dekat konsert final lagi . huhu

Pernahkah engkau hargai
cintaku yang sejati
pernahkah engkau mengerti
akan diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
memberiku sejuta pilu
betapa agungnya asmaramu
membuatku terpaku

Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Kan kuabadikan dikau
suatu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa
untuk selamanya

Kan kucoretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
dapat jadi yang terindah
di dalam hidupku ini

chorus:
Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku

Korus
Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku ini
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Aku coretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
dalam hidupku ini

lagu ketiga :
P_L_ _ _K_ P H_D_ _KU .
klau korg pndai cube teka tjuk die?? pastu komen and and tlis tjuk die . hehehe
main teka-teki pulak .
nie lah lagu FAV tyka, yg korg tgh dgar nie laa . ble boring dlm bilik tyka bkak lappy and dgar lagu nie .
then tringat la someone . :(
nie lirik die

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

No comments: